søndag den 21. april 2013

Jeg skal lige lære det (huske på det)

Jeg skal nok komme efter det, men lige nu glemmer jeg lidt at skrive noget og lægge nogle billeder ud. Men det er jo fordi jeg er så kreativ. Det er også snart eksamenstid, så jeg arbejder rigtig meget på billeder af forskellige slags.

Jeg var på maler kursus fredag og lørdag, hvor vi startede med at tegne croquis og så bruge det i vores billeder. Ud over det havde jeg ingen plan. Ingen farver eller motiv planlagt. Så der var fri leg og det kom der noget rigtig sjovt ud af. Og med til eksamen skal det helt sikkert.

Men malerier og syprojekter er svære at tage med sig rundt og jeg har længe gerne ville finde noget nemt som lige kunne være i tasken. Det er nu fundet og jeg er godt i gang, så det kommer der snart et billede af. Dog vil jeg godt røbe at det er noget med garn, men ingen strikkepinde.

Lige nu får I et skønt forårs billede fra malerkurset.

God forårs søndag


Ingen kommentarer:

Send en kommentar