lørdag den 15. juni 2013

Lidt fra gemmerne

På det sidste har jeg været i gang med at være kreativ for mig selv. Jeg har lavet en masse af de ting som bare lå, ikke særlig spændende. Derfor vil jeg gerne vise nogle billeder af ting jeg tidligere har lavet, men som ikke er kommet på bloggen endnu, nok mest fordi bloggen er forholdvis ny og jeg har været kreativ i mange år.
Mit meget fine kunstværk, som vandt i kategorien "skulptur/instrallation" ved Inspired by Brandts 2012.
Båden er lavet af perlekæder og har to sølvskeer som årer.

Her er et billede af mit første "Scrap". Det er en collage, lavet ud af forskellige stykker papir som eller var på vej i skraldespanden.


Her er to billeder af henholdsvis min cykel og stol, som jeg har lånt ud til et strikkegraffiti projekt som jeg selv har deltaget i. Det er en utrolig sjov måde at møde folk på.


Jeg var på et rigtig godt kursus med Gitte La Carriere, hvor jeg lærte at lave decopage med stof. Jeg lavede denne fine stol.


Et par af de bamser jeg syer ud af "skralde" stof. Jeg forsøger at give dem noget personlighed og få brugt de stykker stof som ellers ville blive smidt ud. Det bliver nogle dejlig bamser. De to her blev sendt til USA til noget familie.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar