fredag den 3. maj 2013

Så er der snart billedekunsteksamen....

Lige nu forsøger jeg at have en fin balance mellem skole, hjem og det kreative. Hjemmet går det ikke så godt med. Når jeg er der sover jeg eller laver lektier. Så weekenden skal bruges på rengøring, oprydning, vasketøj og forberede et par uge hvor jeg nok ikke når alt det huslige.

Men jeg har til gengæld brugt en masse tid på at gøre klar til billedekunsteksamen og forårsmarkedet. Så jeg begynder at følge mig klar til begge dele. På mandag går jeg igang med 14 dages opgaveskrivning i kulturfag, så regner ikke med at nå ret meget andet. Dog har jeg nogle af de kreative projekter som skal gøres færdige til forårsmarkedet. Det kan jeg gøre når hovedet skal have en pause fra skriveriet.

Nu vil jeg vende tilbage til skolearbejdet, jeg skal gøre mig nogle tanker om hvad der ligger bag en udstilling på et kunstmuseum. Det er det sidste emne vi har i billedekunst inden opsamling og sidste skoledag om 14 dage.

Den udstilling jeg har valgt er Phoebe Washburns udstilling som frem til d. 26 maj er på Brandts i Odense. Det er samtidskunst og ikke helt til at forstå, så det vil jeg forsøge at gøre mig nogle tanker omkring.

Det første rum i udstillingen. Har ses "blomster afdelingen".
Det andet rum er en stor trækonstruktion, som indeholder mange sjov muligheder. Kig forbi udstillingen og undersøg det selv :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar