fredag den 10. maj 2013

Så er keramikken klar

Jeg har været meget spændt på om jeg kunne nå at få alle mine ting klar til markedet d. 24-25 maj. Men nu begynder det at se ud til jeg nok skal nå det hele. Bordet er reserveret og jeg får 2 meter bord. Med at det nye jeg har nået at lave så skal jeg nok få fyldt den plads op. Jeg arbejder på at få de sidste små ting klar imens jeg skriver synopsis som skal afleveres d. 21. maj. Så derfor er der måske lidt stille.

Billederne er af mine keramik smykker som skal med d. 24. Jeg er meget spændt på om der er nogle aftager. De kan selvfølgelig også købes på anden måde, hvis man ikke kan komme forbi Odense d. 24 el. 25. Så kontakt mig.

Senere i dag så bloggen gerne komme over på min egen hjemmeside, og så skal der laves visitkort så jeg kan se lidt prof ud til markedet.

Rigtig god fredag til folket :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar